Udstilling

E-sundhedsobservatoriet holder ferielukket i uge 28, 29 og 30.

Der er åben for standbooking


Standbooking

Gå på opdagelse i Konferencehuset Odeons flotte foyer, hvor udstillingen er lokaliseret. Se også standoversigten herunder.


Sådan bookes en stand:

– Tryk på standen for at se en boks med detaljer om standen til venstre for billedet
– Hvis du vil booke standen, tryk på linket i boksen

– Når du kommer igennem til tilmeldingen, så har du 5 minutter til at foretage din booking. Tiden fornyes når du tager et valg. Sørg derfor for at have følgende information klar: mailadresse til at modtage udstillerinformation, kablet internet(ja/nej), deltager med en pitch(ja/nej), faktureringsoplysninger og information om ordreansvarlig

– Udløber tiden, vil et pop-up vindue komme frem, med mulighed for at forlænge tiden ved at trykke “reserver igen”. Vær opmærksom på, at hvis der ikke bliver trykket “reserver igen” med det samme, vil det være muligt for andre at booke standen.

– Når bookingen er gennemført fremsendes en faktura fra Conference Manager.

Bemærk at der kan gå lidt tid, fra du har booket standen, til det kan ses på oversigten nedenfor.


Priser

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)
Stand á 2x2m (BxD) – 28.500 kr. ex. moms – (35.625 kr. inkl. moms.)

Kablet internet har samme hastighed som wi-fi, men ønskes kablet internet, kan det tilkøbes ved booking af standen (1.000 kr. inkl. moms).


Stande åbne til 1 side: 
5 – 6 – 7 – 8 – 16 – 17 – 21


Stande åbne til 2 sider: 
1 – 2 – 3 – 4 – 9 – 10 – 11 – 13 – 14 – 18 – 19 – 22 (stand 22 har et teknikskab på den ene side, men har stadig åben side ud til ”gangen”)


Stande åbne til 3 sider: 
12 – 15 – 20 – 23 – 24 – 25


Stande med en bagvæg
: 4 – 9 – 16 – 17 – 18


Stande med vinduer som ”bagvæg
”: Stand 1 og 19 har vinduer som ”bagvæg”, hvor der vil være marketingbannere ophængt, som ikke må fjernes.

Der er inkluderet to gratis konferencedeltagere inkl. festmiddag pr. stand. Link til registrering af de to gratis konferencedeltagere sendes primo juni til den, der har booket standen. Deadline er den 7. august. Der vil være pauseserveringer i udstillingsområdet.


Guidet tur på udstillingen

I forbindelse med tilmeldingen kan udstillerne vælge den guidede tur på udstillingen til eller fra. Hver stand har 3 minutter til en pitch for en gruppe af deltagerne. Den guidede tur er en del af programmet og foregår den 9. oktober kl. 13-14:30.

Til at være tovholder på den guidede tur, har vi atter allieret os med Henrik Lindholm, formand for DaCHI leverandørforum og medlem af E-sundhedsobservatoriets rådgivningsgruppe.

Ønsker du at stille op til den guidede tur, så send en mail til e-sundhedsobservatoriet@sdu.dk med en kort titel på pitchen samt navn og titel på den person, der holder pitchen. Deadline er den 7. august.


Pre-dinner networking

Udstillere har mulighed for at være en del af pre-dinner networking, som foregår på standene den første konferencedag fra kl. 17:15 – kl. 18:30. Udstillerne bestiller og betaler direkte til Odeon / Comwell. Det er frivilligt for udstillere at være en del af pre-dinner networking.

Bestillingsseddel findes her

Deadline for bestilling af drikkevarer er den 20. september

 

Forplejning på standen:
Alle former for forplejning (kolde/varme drikke, kager, is, popcorn osv.) på standen – dvs. bortset fra lidt slik, skal godkendes af E-sundhedsobservatoriet og efterfølgende Odeon. Send en mail til e-sundhedsobservatoriet@sdu.dk, hvis du påtænker at have forplejning på standen.

 

Hvis konferencen aflyses som følge af COVID eller lignende, vil udstillere få gebyret retur bortset fra et administrationsgebyr på 1.000 kr. pr stand.

 

Hent standoversigten som PDF-fil Her

 

De ledige stande ses med grøn herunder:

Stand 1: Stand 6: KLStand 11: PLSP A/SStand 16: PowerNet ApSStand 21: Getinge
Stand 2: ChangeGroup ApSStand 7: SKI A/SStand 12: Stand 17: Stand 22: MedCom
Stand 3: Stand 8: Emento A/SStand 13: Stand 18: Stand 23: Systematic
Stand 4: CGIStand 9: Silverbullet / IQVIA Stand 14: CARE-CALL A/SStand 19: SupWizStand 24: Capgemini
Stand 5: Trifork Digital HealthStand 10:Stand 15: Ascom A/SStand 20: Philips A/S Stand 25: Omilon A/S

Stand 1 Stand 3 Stand 12 Stand 13 Stand 17 Stand 18 Stand 10

Stand 1

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Link til booking: https://SDU.conferencemanager.dk/?eventcode=standplads1

Stand 3

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Link til booking: https://SDU.conferencemanager.dk/?eventcode=standplads3

Stand 12

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Link til booking: https://SDU.conferencemanager.dk/?eventcode=standplads12

Stand 13

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Link til booking: https://SDU.conferencemanager.dk/?eventcode=standplads13

Stand 17

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Link til booking: https://SDU.conferencemanager.dk/?eventcode=standplads17

Stand 18

Stand á 2x2m (BxD) – 28.500 kr. ex. moms – (35.625 kr. inkl. moms.)

Link til booking: https://SDU.conferencemanager.dk/?eventcode=standplads18.

Stand 10

Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)

Link til booking: https://SDU.conferencemanager.dk/?eventcode=2024standplads10

Har du brug for hjælp til standen eller for ekstra udstyr?

Hvis du har brug for hjælp til at opføre din stand eller for ekstra udstyr på standen, kan du kontakte firmaet NIM – Brand board. Udstillere afregner direkte med firmaet.

Peter V. Jakobsen
Project- & Marketing Manager
Tlf. +45 66 11 05 25
Mail:  pvj@nim-brandboard.dk
Web: www.nim-brandboard.dk
NIM | Brandboard ApS • Lumbyvej 65 • DK-5000 Odense C • TLF. 66 11 05 25

AV CENTER kan hjælpe dig med AV-udstyr til din stand.
AV CENTER, C.F. Tietgens Boulevard 11, 5220 Odense SØ, https://www.avcenter.dk/
Kontaktperson: Henrik Christiansen, hch@avcenter.dk, tlf.: 40 27 17 74