Udstilling

Standbooking er åben – se ledige stande nederst.

Udstillere på E-sundhedsobservatoriets årskonference 2024
Hent standoversigten som PDF-fil   Her

Information til udstillere
   Her

Stande åbne til 1 side: 5 – 6 – 7 – 8 – 16 – 17 – 21
Stande åbne til 2 sider: 1 – 2 – 3 – 4 – 9 – 10 – 11 – 13 – 14 – 18 – 19 – 22 (stand 22 har et teknikskab på den ene side, men har stadig åben side ud til ”gangen”)
Stande åbne til 3 sider: 12 – 15 – 20 – 23 – 24 – 25
Stande med en bagvæg: 4 – 9 – 16
Stande med vinduer som ”bagvæg”: Stand 1 og 19 har vinduer som ”bagvæg”, hvor der vil være marketingbannere ophængt, som ikke må fjernes.
Der er inkluderet to gratis konferencedeltagere inkl. festmiddag pr. stand. Der vil være pauseserveringer i udstillingsområdet.

Guidet tur på udstillingen
I forbindelse med tilmeldingen kan udstillerne vælge den guidede tur på udstillingen til eller fra. Hver stand har 3 minutter til en pitch for en gruppe af deltagerne. Den guidede tur er en del af programmet og foregår den 9. oktober kl. 13-14:30.
Til at være tovholder på den guidede tur, har vi atter allieret os med Henrik Lindholm, formand for DaCHI leverandørforum og medlem af E-sundhedsobservatoriets rådgivningsgruppe.

Pre-dinner networking
Udstillere har mulighed for at være en del af pre-dinner networking, som foregår på standene den første konferencedag fra kl. 17:15 – kl. 18:30. Udstillerne bestiller og betaler direkte til Odeon / Comwell. Det er frivilligt for udstillere at være en del af pre-dinner networking.
Bestillingsseddel findes Her
Deadline for bestilling af drikkevarer er den 18. september

Forplejning på standen:
Alle former for forplejning (kolde/varme drikke, kager, is, popcorn osv.) på standen – dvs. bortset fra lidt slik, skal godkendes af E-sundhedsobservatoriet og efterfølgende Odeon. Send en mail til e-sundhedsobservatoriet@sdu.dk, hvis du påtænker at have forplejning på standen.
Hvis konferencen aflyses som følge af COVID eller lignende, vil udstillere få gebyret retur bortset fra et administrationsgebyr på 1.000 kr. pr stand.

Gå på opdagelse i Konferencehuset Odeons flotte foyer, hvor udstillingen er lokaliseret. Se også standoversigten herover.
Sådan bookes en stand:
– Tryk på linket for den stand, du ønsker at booke.
– Når bookingen er gennemført, fremsendes en faktura fra Conference Manager.
Bemærk at der kan gå lidt tid, fra du har booket standen, til det kan ses på oversigten nedenfor.
Ved problemer ifm. standbooking kontakt studentermedhjælper Line på mail: linep@mmmi.sdu.dk

Ledige stande:
Stand    3: Book stand 3
Stand    6: Book stand 6
Stand 11: Book stand 11 
Stand 12: Book stand 12
Stand 13: Book stand 13

Priser
Stand á 3x2m (BxD) – 32.500 kr. ex. moms – (40.625 kr. inkl. moms.)
Stand á 2x2m (BxD) – 28.500 kr. ex. moms – (35.625 kr. inkl. moms.)
Kablet internet har samme hastighed som wi-fi, men ønskes kablet internet, kan det tilkøbes ved booking af standen (1.000 kr. inkl. moms).

Har du brug for hjælp til standen eller for ekstra udstyr?

Hvis du har brug for hjælp til at opføre din stand eller for ekstra udstyr på standen, kan du kontakte firmaet NIM – Brand board. Udstillere afregner direkte med firmaet.

Peter V. Jakobsen
Project- & Marketing Manager
Tlf. +45 66 11 05 25
Mail:  pvj@nim-brandboard.dk
Web: www.nim-brandboard.dk
NIM | Brandboard ApS • Lumbyvej 65 • DK-5000 Odense C • TLF. 66 11 05 25

AV CENTER kan hjælpe dig med AV-udstyr til din stand.
AV CENTER, C.F. Tietgens Boulevard 11, 5220 Odense SØ, https://www.avcenter.dk/
Kontaktperson: Henrik Christiansen, hch@avcenter.dk, tlf.: 40 27 17 74